Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά…

Έτσι σου αρέσει κι έχει πλάκα
του μυαλού σου το πολύ 
το τίκι τάκα.  
Στην ατάκα δεν μπορείς να μου τη βγεις,  
ούτε και να μου κρυφτείς  
και παίζεις πάλι το χαρτί της προσβολής
ευγενικά, ευγενικά μπορείς να πας 
να @@@@@θεις
είμαι εμπαθής…
ΤΟΤΕΜ

Και είπεν ο Λένιν: «η πολιτική είναι συμπυκνωμένη έκφραση της οικονομίας».
Δλδ: «Σε μια κοινωνία που βασίζεται στο χωρισμό σε τάξεις, η πάλη ανάμεσα στις εχθρικές τάξεις, αναπόφευκτα, σε ορισμένη βαθμίδα της ανάπτυξής της, γίνεται πολιτική πάλη. Η πιο ολοκληρωμένη, πλήρης και διαμορφωμένη έκφραση της πολιτικής πάλης των τάξεων είναι η πάλη των κομμάτων.

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά, εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, είμαι αριστερός…

Και είπε ο Λένιν: «Για να μπούμε στο νόημά της πάλης των κομμάτων, δεν πρέπει να πιστεύουμε τα λόγια, μα να μελετάμε την πραγματική ιστορία των κομμάτων, να εξετάζουμε όχι τόσο εκείνα που λένε τα κόμματα για τον εαυτό τους, αλλά εκείνο που κάνουν, να εξετάζουμε πώς ενεργούν κατά τη λύση των διάφορων πολιτικών ζητημάτων που θίγουν τα ζωτικά συμφέροντα των διάφορων τάξεων της κοινωνίας».

Κι εσύ μου έλεγες καλά, καλά εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, είμαι αριστερός…


Κι εγώ σου έλεγα τι είπαν οι Μαρξ και Ένγκελς: Οι κομμουνιστές θεωρούν ανάξιό τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους. Δηλώνουν ανοιχτά ότι οι σκοποί τους μπορούν να πραγματοποιηθούν μονάχα με τη βίαιη ανατροπή όλου του σημερινού κοινωνικού καθεστώτος. Ας τρέμουν οι κυρίαρχες τάξεις μπρος σε μια κομμουνιστική επανάσταση».

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά όταν τα έλεγαν αυτά ήταν άλλα χρόνια, ο κόσμος έχει αλλάξει πια, εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, είμαι αριστερός…

Και τότε σου είπα: Στα 1924 ο Ριζοσπάστης δημοσιεύει την έκκληση του ΚΚΕ για πάλη κατά της φοροληστείας: «Κάτω οι φόροι των φτωχών! Κάτω το νέο δασμολόγιο! Όλα τα βάρη στους πλουτοκράτες!», έλεγε το πρωτοσέλιδο του Ρίζου. Εσένα στα 2015 δε σε ληστεύουν ακόμα;

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά, έχετε πεθάνει και δεν το πήρατε χαμπάρι, το είπε και ο Ζιζέκ. Είναι κι αυτός ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός…

Προσπάθησα να σου εξηγήσω πως αυτό που σε καθορίζει στην κοινωνία, ανάμεσα στ’ άλλα είναι, η τάξη που ανήκεις τα συμφέροντά σου δεν γίνεται να ταυτίζονται με αυτών που σ’εκμεταλλεύονται.

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά. Μιλάς ξύλινα, αποκρουστικά, δογματικά. Να ενωθούμε όλοι όπως τότε στο ΕΑΜ. Εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, είμαι αριστερός… και ηθικός.

Σου είπα λοιπόν, ο Λένιν απέρριψε «τη μικροαστική και ανόητη πρόληψη ότι τάχα είναι δυνατό να ξεχωρίσουμε τον πόλεμο από την πολιτική των αντίστοιχων κυβερνήσεων, των αντίστοιχων τάξεων, ότι τάχα είναι ποτέ δυνατό να βλέπουμε τον πόλεμο σαν απλή επίθεση που παραβιάζει την ειρήνη και σαν αποκατάσταση ύστερα αυτής της παραβιασμένης ειρήνης. Τσακώθηκαν και συμφιλιώθηκαν!». Και υποστήριξε ότι«ο πόλεμος συνδέεται αδιάρρηκτα μ” εκείνο το πολιτικό καθεστώς από το οποίο πηγάζει. Την ίδια πολιτική, που ένα ορισμένο κράτος, μια ορισμένη τάξη στα πλαίσια αυτού του κράτους, εφαρμόζει σε μια μακροχρόνια περίοδο πριν από τον πόλεμο, η ίδια αυτή τάξη τη συνεχίζει και στη διάρκεια του πολέμου, αλλάζοντας μόνο τη μορφή δράσης».

Το ΕΑΜ ήταν εθνικοαπελευθερωτικό μέτωπο και είχε πρόγραμμα λαοκρατία, ήταν λαογέννητο, η αστική τάξη πρόδωσε τον Λαό, εκμεταλλεύτηκε το λάθος του ιστορικού συμβιβασμού έπεσε με λύσσα πάνω στους πρωτοπόρους λαϊκους αγωνιστές, κομμουνιστές. Η Αστική τάξη έχει ταξικά διαμορφωμένη συνείδηση, και αναγνωρίζει τον ταξικό εχθρό της, σε αντίθεση με σένα, που είσαι: ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός… και ηθικός.

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά , καλά…

Αναγνώριζες τον ξενόδουλο αντικομμουνιστή Γ. Παπανδρέου ως τον Γέρο της Δημοκρατίας, στοιχισμένος κάτω από ξένη σημαία, μπολιασμένος με την αντικομμουνιστική και αντιΚΚΕ προπαγάνδα 70 και πλέον χρόνων, από τους »ακομμάτιστους, ανένταχτους, ενωτικούς, αριστερούς «ηθικούς».

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά, τα μηδενίζετε όλα, ο κόσμος έχει αλλάξει έχουν γεφυρωθεί οι αντιθέσεις… Εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός… και ηθικός.

Άκουσε σε παρακαλώ συνέχισα: Πάντα και παντού όπου τα ΚΚ συνεργάστηκαν με αστικές κυβερνήσεις απεδείχθη πως ήταν σε βάρος του Λαού, σου έφερα το παράδειγμα της Χιλής. Σου είπα για την Γαλλία, για την Ιταλία και τον καπιταλιστή Ανιέλι: «Το προσόν της Αριστεράς είναι ότι πολύ συχνά κάνει αυτό που δεν είχε πετύχει πριν απ” αυτή η Δεξιά».

Κι εσύ μου έλεγες : Καλά , καλά… Αφήστε πια τις ιδεολογικές καθαρότητες και βάλτε μπρος για να βγούμε από την κρίση, συνεργαστείτε επιτέλους, μην κάνετε χωριστές συγκεντρώσεις, εγώ είμαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, είμαι αριστερός… και ηθικός.

Σου θύμισα τι έλεγε το ΚΚΕ το 1981 για την ΕΟΚ, για την ΚΑΠ (θα σας βάλουν να κόψετε τα λιόδεντρα και να φυτέψετε τουλίπες, θα σας βάλουν να κάνετε καυσόξυλα τα καΐκια σας, να βγουν οι Ισπανοί και οι μεγαλότρατες των μονοπωλίων στη Μεσόγειο) και τότε καλά, καλά έλεγες και ψήφιζες ΠΑΣΟΚ…
Σου θύμισα την καπηλεία των συνθημάτων του ΚΚΕ (ΕΟΚ και ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ) και τι ακολούθησε τα επόμενα χρόνια, κι εσύ ψήφιζες ΠΑΣΟΚ γιατί είσαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός… και ηθικός.

markar1 
Καλά, καλά μου έλεγες και μου πέταξες στα μούτρα το »βρώμικο ’89» και την στάση του ΚΚΕ, την κυβέρνηση ειδικού σκοπού γιατί εσύ είσαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός… και ηθικός. Και τιμητής βεβαίως του ΚΚΕ, του κόμματος που δεν ψήφιζες και δεν θέλεις να ψηφίσεις. Σου απάντησα όπως σου αξίζει, με την ρήση του Χαρίλαου: » η αριστερά ξεβρώμισε το 89′, δεν το βρώμισε.» Και τέλος πάντων επειδή ο Μαρξισμός – Λενινισμός είναι επιστήμη, οι κομμουνιστές την αυτοκριτική δεν την τρέμουν, ούτε την ασκούν για να σταυροκοπιούνται μετανιωμένοι, αλλά για να βγάζουν συμπεράσματα και να καθοδηγούν την ταξική πάλη αποτελεσματικά και διαρκώς. Ακριβοπληρωμένο είναι το συμπέρασμα που βγάζουν από το ΄89, πως δλδ δεν θα γίνουν ξανά η κολυμπήθρα του Σιλωάμ, για να ξεπλύνει την σαπίλα του το αστικό πολιτικό κατεστημένο. Πως δεν θα είναι το δεκανίκι κανενός αριβίστα πολιτικού υπηρέτη της αστικής τάξης, για να διαιωνίζεται η μισθωτή σκλαβιά. Αποφάσισε λοιπόν κι εσύ που είσαι ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός… και ηθικός, σύμφωνα με το ταξικό σου συμφέρον.

Κι εσύ μου έλεγες: Καλά, καλά αν περιμένουμε εσάς ούτε στην Δευτέρα Παρουσία δεν θα δούμε άσπρη μέρα. Συνεχίστε εσείς με χωριστές συγκεντρώσεις, συλλαλητήρια και απεργίες, σωματεία, κι επαναστατική γυμναστική…

Κι εγώ σου είπα καλά! Αλήθεια προσδοκείς να δεις άσπρη μέρα, ενώ η ακομμάτιστη, ανένταχτη αριστερή και ηθική Δήμαρχος (ΣΥΡΙΖΑ) της Λειβαδιάς διοργανώνει Λευκή Νύχτα με τους εργαζόμενους να δουλεύουν ως τις τρεις τη νύχτα; Όταν η πολυσυλλεκτική υπερκομματική και »ηθική» »αριστερά» σου με επικεφαλής τη Δούρου συνεργάζεται με τον Τζήμερο και τον Μαντούβαλο, συντρώγει με τον Μαρινάκη τον φασίστα; Όταν οι αριστεροί και ηθικοί συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ συνεργάζονται με τους ναζί στα σωματεία εναντίον των ταξικών συνδικάτων του ΠΑΜΕ; Όταν ο αριστερός, αντιμνημονιακός και ηθικός Θ. Βασιλόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ) υπέγραψε νύχτα στην ΟΙΥΕ την μνημονιακή μείωση του μισθών, όταν απολύονται συνδικαλιστές αγωνιστές, όταν καταδικάζονται σε φυλάκιση απεργοί. Όταν υπονομεύουν τους αγώνες, συκοφαντώντας τη δράση των ταξικών σωματείων και συνεργάζονται με τους κυβερνητικούς και εργοδοτικούς συνδικαλιστές σε κάθε Ομοσπονδία και Εργατικά Κέντρα… Είναι »αριστεροί» »ακομμάτιστοι» και »ηθικοί» σαν εσένα κι αυτοί; Όπως και η Τζάκρη, όπως και η σφισσα Γιάννα; Καλοποτισμένη με το αίμα χιλιάδων εργατών, δολοφονημένων στα κρεματόρια των επιχειρήσεων της.

Κι εσύ μου έλεγες καλά καλά…

Θέλεις να θυμηθούμε και την συνθήκη του Μαάστριχτ; Τότε στις γειτονιές υπήρχαν πανό που έλεγαν ότι θα καταργηθεί το 8ωρο. Καλά, καλά έλεγες και τότε και λοιδορούσες το παρωχημένο και παλαιολιθικό ΚΚΕ, το κόμμα που σήμερα ζητάς να σε προδώσει. Ζητάς από το κόμμα που ποτέ σου δεν άκουσες, να συμμετέχει στο πάρτυ που στήνουν στην πλάτη σου τα κόμματα της Ε.Ε. των μονοπωλίων, της αστικής εξουσίας. Ασκείς κριτική σε μένα που δεν γλύφω αυτούς που φτύνω και θέλεις να συμπορεύομαι μαζί τους στο δρόμο των αγώνων. Και να φωνάζω τι μαζί τους; ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΩ ΜΕ 400 ΕΥΡΩ… Αυτοί λοιπόν ζουν με πακτωλό »βρώμικων μισθών», συμφωνημένων πίσω από την πλάτη σου.
Αλήθεια πες μου πού ήσουν την 1η του Νοέμβρη στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ εσύ ο ακομμάτιστος ανένταχτος κι αριστερός, το απαύγασμα της ηθικής!

Μένεις μακριά; Και ο Παύλος ταξίδεψε όλη τη νύχτα για να έρθει και η Ελένη και ο Βαγγέλης. Εσύ απλά κάθεσαι αναπαυτικά βολεμένος στην συνείδησή σου, ηθικολογείς, κάνεις χαβαλέ, περιμένεις τον Σωτήρα να σε σώσει από τα δεινά που σου προκαλεί η καπιταλιστική κρίση. Και αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο απ΄ όλα είναι να αυτοπροβάλλεσαι σαν η ελπίδα αυτού του τόπου: Ακομμάτιστος, ανένταχτος, αριστερός και ηθικός!

Ενώ στην πραγματικότητα είσαι: Απολιτίκ, υποταγμένος, υποχείριο, αποπροσανατολισμένος, και με την ηθική αυτή: «Την «ηθική» των αφεντικών» την αντιπάθησα όσο και την «ηθική» των δούλων».
Μαξίμ Γκόρκι

Καλά, καλά σου λέω εγώ τώρα, περίμενε εσύ να γίνει ο Καπιταλισμός ανθρώπινος στη Δευτέρα Παρουσία, μιας και δεν καταλαβαίνεις πώς είναι ο Καπιταλισμός, ηλίθιε!

Όσο για μένα μια τρίτη ηθική βλέπω να διαμορφώνεται μέσα μου:
«Δίνε το χέρι σου σε όποιον σηκώνεται».

Όσο είσαι αμέτοχος στην ταξική πάλη, ανένταχτος στα ταξικά σωματεία, απαθής στην ταξική επίθεση που δέχεσαι, καθηλωμένος και απών από τους Λαϊκούς κοινωνικούς αγώνες δεν δικαιούσαι να καθορίζεις την πολιτική, και την τακτική του ΚΚΕ, μείνε σ΄αυτούς που εκπόρνευσαν την αριστεροσύνη του κόσμου, τους "ηθικούς" ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΟΔΗΜΑΡΙΤΕΣ.

Να γνωρίζεις όμως πως ο κόσμος της αριστεράς έχει συνδεθεί μέσα από αγώνες και διεκδικήσεις με ισχυρούς δεσμούς με το ΚΚΕ.

Εύχομαι δε ολοψύχως στις επικείμενες εκλογές, να πέσουν οι κακοί και να΄ρθουν οι εντάξει, ν' αυξηθούν και οι μισθοί των Υπουργών της καρδιάς σου! Των πολυκομματικών, πολιτικών υπηρετών, των αστών που σου ρουφάνε το αίμα με το μπουρί της σόμπας (σβηστής λόγω έλλειψης καυσίμου). Καλή "επαναστατική συγκυβέρνηση", θα βγούνε τα κουκιά, χωρίς εμάς τους, ταξικά προσανατολισμένους και στρατευμένους στο όραμα της Εργατικής Τάξης!

Να καρπώνεται τον πλούτο που παράγει, αυτός που μοχθεί..

Κι εσύ μου έλεγες καλά, καλά… Άσε με τώρα να κάνω μια ανάλυση για την ενότητα της αριστεράς, ελεύθερα να τους κριτικάρω όλους, εκ του ασφαλούς, αφού εγώ είμαι ακομμάτιστος ανένταχτος, αριστερός και ηθικός, μικροαστός, κατά συνείδηση!

Γράφει η Μαρία του 19ου 


Δεν υπάρχουν σχόλια: